som vanligt! MÅSTE lära mig snart…

Lab-veckan är över och det känns som att jag inte gjort annat än läst och labat de tre senaste dagarna. Har inte tränat sen i fredags, vilket numera känns som en hel evighet sedan så det var helt underbart att i afton få köra slut på kroppen och fylla på med mental kraft. Core och Zumba blev det idag och det är så härligt att märka att träningen hjälper. Känner mig så mycket starkare i magen nu än när jag började, då var jag ju helt färdig efter ett 30-minuters pass. Men inte nu 😀 Och bättre ska det bli, räknar med rutor till sommaren 2012 😉

Petras Zumbapass är en fröjd att gå på och kvällens var inget undantag. Underbart energigivande, skulle önska att jag hade hälften av den energin som hon inrymmer i sin  kropp, och med lite nya låtar och nya moves som var så roliga att göra. Svettigt värre naturligtvis och värre blir det när stegen väl sitter. 😉 

Fick inte inviga UFO-byxorna ikväll dock, får bli nästa vecka…

Labveckan ja, så nervös jag varit inför den, och stressat så mitt hjärta slagit dubbla slag och detta till ingen nytta. Överlevde och hade gjort det även om jag inte läst på så gudförbaskat. Läsa ska jag ju iofs men hade inte behövt läsa allt utan spridit ut det över de resterande veckorna. Är mest nöjd med PVK – att jag lyckades sätta den i första försöket, samt kateteriseringen. Där det var mycket att hålla reda på men laben tog udden av den förskräckelse jag känt infor kateterisering och det tar jag med mig ut på praktiken. 🙂

Riktigt så här tydliga var inte mina vener under laben men min ssk skötte sig bra ändå 🙂 

