Skulle vilja fara ut och springa idag men är lite rädd om knäna som fortfarande gör lite ont. Gissar överansträngning så jag vilar någon dag till även om det tar emot. 😦

Skulle behöva en kopp kaffe eller något för att piggna till, är fortfarande trött men nu vet jag åtminstone att det INTE beror på dåliga blodvärden eller annat som har med blodet att göra. Fick ett brev tidigare i veckan av min läkare där han skrev ”som du ser av bifogad lablista så är samtliga prover normala” och så följde en lång förklaring på vad alla förkortningar står för, något som jag nyss lärt mig, och så ”hälsningar…Tycker att det är helt fantastiskt att provsvaren var bra men symtomen kvarstår ju. Hade önskat att han kommit med något förslag som kunde hjälpa eller ytterligare undersökning (nämnde att jag snarkar och att jag sov dålig när jag var liten) men inget sådant.

Nåja, tänker inte lägga mig ner och dö, kanske sova möjligtvis, utan jag ska göra vad jag kan för att bli lite piggare. Mycket vila, vara ute i solen, inte stressa, träna, äta bra osv – det får bli min medicin… 🙂

En solgul gerbera från gårdagens middagsgäster, Petra och Noa. 🙂

