och mår ganska bra ändå. Dricker te och funderar över livet i stort.  Älskar magiker och deras förmåga att oupphörligen förvåna, på samma sätt tycker jag om att förvånas över människor som visar sig gömma små guldkorn man bara blir varse en dag. Man tror man sett och förstått allt men så kullkastas ens bild och en ny uppenbarar sig. Underbart! 😀

Funderar också på min förmåga att inte vilja ta itu med ”jobbiga” saker, stora som små. Förr eller senare måste man ju ändå ta tag i det och ju förr desto bättre, egentligen. Ändå drar jag ut på det. Måste lära mig att göra istället för att fundera så mycket. 😉 Som nu – ska ta itu med tvätten och lite skolarbete innan jag åker iväg till svärföräldrarna. Var länge sen sist så det ska bli skönt att umgås lite med dem…  😀

Underbar kortfilm från Pixar, dålig kvalitet dock.

