efter jutsu-träningen igår men det var roligt. Fick nämligen testa på lite svarta och bruna gripa-tekniker och så åkte jag på endel underliga fall. Roligast var nog ändå en uppvärmningsövning som min partner för tillfället aldrig gjort tidigare – att något så enkelt kan vara så svårt…. 😉 Nåja, han löste det på ett mycket bra sätt och innan vi bytte till nästa övning gick det riktigt bra. 🙂

Sov som en liten prinsessa i natt, var så trött igår att jag inte orkade med att se mer än 20 minuter av senaste HP-filmen innan jag gav upp och snavade i väg till sängen. Sov länge också, hade svårt att få mig upp men så är det alltid när J sover bredvid mig, han är så söt och så varm och go när han sover (och all annan tid också förstås) att det är svårt att slita sig.

Idag står Polis-besök (för ID-kort), Body Pump, skolarbete och bio på programmet, bara att sätta igång om allt ska hinnas med. 😉

