Är glad men galet trött i huvudet. Tankarna hänger inte längre ihop och det som kommer ut ur munnen är mest osammanhängande svammel. Tycker verkligen inte om när det blir så, känner mig mest misslyckad och vill dra täcket över huvudet och sova ett dygn eller två. När skolan är över för terminen ska jag yoga varje dag för att komma tillrätta med det, är ganska säker på att det hjälper…

Är glad ändå, lever på Paris-minnen för att hålla energinivån uppe men jag har också en fantastisk sambo, underbar familj och oslagbara vänner som alla ger av sig själva. De gör mig glad!

Sen har jag ju också klippt mig idag, min fantastiska frisör Katarina gjorde återigen underverk och jag kände mig verkligen jättefin när jag gick ut från salongen. Däremot blev det inte kort, hon är klok och låter mig inte spontanklippa något sådant. 😉

Nu – sängdags! ♥

