men på ett bra sätt. 🙂 Tränade Afro Power Dance igår, för första gången på evigheter och första gången på Step In. Och det var helt fantastiskt! Älskar de naturnära rörelserna till de medryckande trummorna, bra instruktör var det också och mycket folk vilket är bra för då slipper man skämmas på egen hand. 😉

Om det är någonting som är lite jobbigt med APD är att jag alltid frå ont i ryggen efter första gångerna, den får sig en rejäl omgång av allt bröstöppnande och höftrullande. Passade på att inviga mina nya UFO-braller också, ni vet – det jag köpte för hur länge sedan som helst! 😮 Har varit dålig på att träna på Step In sedan dess; skola, storhelg och Paris-resa har kommit emellan men nu är jag igång igen och det känns härligt. 🙂 Byxorna var i vart fall superhärliga att träna i – rekommenderas varmt!

Unnade mig för en gångs skull sovmorgon, ställde klockan på kvart i nio men låg kvar och ”drog mig” till kvart i tio. Inte så dumt, kan lätt bli en vana. 😛

Nu laddar jag för dagens träningspass – lunchspinning! Hade kanske hellre tagit en löptur i skogen nu när vi har vädrets makter på vår sida men fortsätter vädret att vara bra blir det imorgon istället – nån som vill hänga på? 😉

