Ångesten som bott i mitt inre de senaste veckorna, med allt större intensitet de senaste dagarna, försvann som ett spöke i onsdags efter examinationen. Hela jag uppfylldes istället av en till synes oändlig lycka och jag ville skratta, gråta och krama alla i min närhet. Önskar så att friden och friheten jag kände då kunde göra mig sällskap på livets väg lite oftare…

Firade med att shoppa storstilat i Luleå – kom hem med röd-vitprickigt presentpapper och en prickig smörkniv! 😉 Tror jag ska unna mig själv te-koppen i Mon Amie-serien idag istället.

Firade också med att dricka vin och äta gott i sällskap med svärföräldrarna sen på kvällen. Underbara känsla att få sitta på deras altan och titta ut över ängarna medan solen sakta men säkert sänker sig, lugnet sköljde över mig som en stor varm våg och för en stund upplevde jag total lycka. 😀

Vi promenderade hem sen den natten, jag och J (som anslöt efter jobbet), utan att se älgarna som springer omkring i området men väl två igelkottar. Den ena fattade tycke för Jockemons fot och klve upp på den. De är söta de små liven… Älskar i varje fall att vara ute på nätterna, det lugn som råder då är oslagbart! Skulle kanske försöka bli lite mera nattuggla?

Igår blev en slöardag, med kartongbärande, vedstaplande och god mat i gott sällskap. Inte ett så dumt sätt att spendera sin tid på faktiskt och det verkar som att dagen blir i samma stil. Hade storartade planer för dagen men fick lite magproblem (stressrelaterat) och tror det blir softande istället. Och kanske en fika på stan! 😉

