Åkte till svärföräldrarna igår efter löpningen (det blev Grisans 5:a igen, med J i släptåg:) ) och grillade och drack vin + hallonsoda tills solen inte ville värma oss längre. Orkade inte gå hem sen så det blev till att sova på deras soffa men det gick bra det med. Jag och J bäddade ner oss och somnade till American Dad (älskar Roger!) och trots värmen sov jag som ett litet spädbarn till halv tio idag. Länge sen jag sov så länge och så gott på samma gång…

Denna dagen har förflutit på ett helt underbart sätt med ”hotellfrukost”, soldyrkande, blomköpande, mera grillande och glassätande innan vi tog oss hem till lägenheten. Trivs fantastiskt bra hos svärföräldrarna, både omgivning och sällskap är sällsynt rogivande och min längtan efter ett eget hus/ stuga blir inte mindre när jag sitter på deras altan och blickar ut över naturen som omger den. Det är svårt att inte älska livet sådana gånger och jag önskar att jag kunde dela denna känslan med alla jag tycker om. ♥

Klicka på bilderna så kommer ni till ett bildspel 🙂

