• Såg filmen RED för ett tag sedan och av någon outgrundlig anledning dröjer den kvar.
  • Vet inte om det beror på mig eller årets myggor men jag får gigantiska myggbett, och kliiga! Har dock lärt mig ett magiskt knep som verkar fungera. 😉
  • Redan vaken, somnade vid två och tänkte unna mig sovmorgon till tio. Det gick inte… :/
  • ÄLSKAR doften ute nu! 🙂
  • Solen och det trevliga sällskapet gör det svårt att få något ”vettigt” gjort, sörjer inte…. 😉
  • Jag har lapat sol efter jobbet i dagarna två och tro det eller ej men det syns! 😉
  • Och på tal om jobbet – älskar det! 😀
  • Läste ”Ro utan åror” igår och den fick mig att fundera över hur fel vi (jag) prioriterar. Dock är kunskapen om det till föga nytta om jag inte omsätter den i handling. Måste…
  • Skattjakt är beroendeframkallande! 😉
