Nu blir det en kort uppdatering om mitt liv den senaste tiden. Har ju inte varit så aktiv här så det är väl på sin plats kanske? 😉

Det har dock inte hänt något mera revolutionerande än en massa jobb och lite sällskapande – båda delarna mycket givande! Är otroligt glad över de jag har omkring mig och jag hoppas att jag visar dem den uppskattning de förtjänar. 🙂 ♥

Skrev för ett tag sedan att jag tänker och funderar väldigt mycket nuförtiden, om allt möjligt egentligen men sedan jag börjat jobba på Öja så har tankebanorna snurrat mycket kring omvårdnad, hälsa, ohälsa, död, förtroende och värdighet. Det känns som en oändlig uppgift att försöka beskriva alla mina tankar kring detta ämne men någon regnig dag tänker jag göra ett försök att ta mig an det. Lyckas jag får ni ta del av det ni också. 😉

Längtar till Paris, ska snart börja titta på resor och schema och se när det passar att åka dit igen. 🙂 (Ska, samma regniga dag som ovan, lägga upp mera Paris-bilder…)

Den här lilla krabaten fick följa med hem från stan som en liten present från mig till min Angry Birds-älskande pojkvän och sambo. Notera hur arg den ser ut när den vaktar min korsordstidning från Jockemons pillriga fingrar. 😉

