med Mumford & Sons och tänker på fredagkvällen som delvis spenderades på Challenge med Bellissima där vi, med en kall cider i handen, fick lyssna på underbar musik med bröderna Eriksson. Sånt gör en glad när höstkylan gör sig påmind! 😀

Mår för övrigt ganska så bra idag. Överlevde dagens laborationer trots att jag inte var ens hälften så väl förberedd som jag velat. Och så överlevde jag klätterkursens andra träff. Kom ändå en bra bit upp på väggen innan paniken gjorde sig gällande men gjorde flera försök och mot slutet kände jag mig lite mera fokuserad på att lösa uppgiften än höjden. Synd bara att armarna tar slut så fort. 😉 Ska i varje fall försöka fortsätta klättra, det är inte alls så dum träning och så är det ju en utmaning om något. Kanske kanske blir flygrädslan bättre om jag lyckas få bukt med höjdrädslan? 🙂

På tal om träning så blir det mycket nu framöver, förhoppningsvis. Ska som sagt försöka fortsätta klättra, jag ska ta grönt bälte i ju-jutsu (tre träningar i veckan) och så vill jag ju träna på Step In!  Och så ska jag hinna med att vara en duktig student och vara lite social också… 😛

