♥Fredagen den 13:e oktober 2006 ♥

Idag har jag och älskebiten varit tillsammans i hela fem år! 😀 Det känns fantastiskt att ha fått dela med- och motgångar med honom och så mycket jag lärt mig under dessa år. Vi är ju inte direkt lika i vårt sätt att leva men på något sätt får vi det att fungera ändå. 😉

Vi pratade igår om vilka de tydligaste minnena är från dessa fem år och det visade sig att vi hade samma på plats nummer ett – när Jockemon knuffade ner mig från soffan i dojon. Då hade vi inte varit tillsammans mer än några veckor och på hemväg efter en halvblöt kväll på Kåffe in så pausade vi i dojon för att J ville gå på toaletten. Under tiden han var där la jag mig på soffan och slumrade till lite. Han kom tillbaka och började tråckla sig ner mellan mig och soffryggen, jag som trodde han ville vara mysig men hipsvips låg jag på golvet. Trodde först han skojade och skrattade lätt åt tilltaget men hans kväll hade nog varit blötare än jag trodde för han snarkade redan… 😉

