Det händer rätt ofta att jag inte förstår mig på mig själv och hur jag är funtad men ibland förvånas jag också över det som ryms i mig. Från att ha haft total härdsmälta/skrivkramp/ hjärnmögel  gällande uppsatsen så lyckades jag med konststycket att färdigställa den på 24 h. Typ… hade ju visserligen alla ramar och vissa fakta klara men sådant hjälper ju föga när jag inte ens kan skriva mitt namn utan att måsta ändra på det 10 gånger. Och visst – jag är INTE nöjd med den men den är inlämnad i varje fall. Ska ju försöka lära mig att vara nöjd med mindre och då är detta ett bra tillfälle att öva. 🙂

De senaste 36 timmarnas vakenhet har dock tagit ut sin rätt och jag mår som jag förtjänar – inte alls särskilt bra. Huvudet är som en stor pälsboll och jag kan inte tänka eller ta in något. Vill inget annat än sova och på någon timma ska jag stuva mig isäng igen. Ser fram emot det. 😀

Önskar innerligt att jag hade en bättre taktik när det gällde pluggande – jag är ju, när man tänker efter, en alldeles förfärlig student egentligen.

 

