Det blev sovmorgon i morse och inte förrän strax före 11 fick jag mig ur sängen. Skönt och välbehövligt, tänker unna mig samma sak i morgon 🙂

Snart klar med sista punkterna på uppgift 1, har nog aldrig känt mig så effektiv och ostressad inför ett arbete och det känns helt magiskt. 😀 Kanske beror det på min ”slavdrivare” ( 😉 ) som ser till att jag gör det jag ska och inte skenar iväg av stress och inte får något gjort. Det kan också bero på mitt nya förhållningssätt till livet och till skolan, jag känner mig för första gången nöjd med det jag gör och hur jag gör det. Får jag backning så är inte det hela världen, jag är en värdefull människa i alla fall. Kanske är det en kombo? Är galet nöjd i alla fall och efter en trevlig dag i Jean-Pierres sällskap, med sagolikt god mat och efterrätt är det nu dags att krypa till kojs.

Natti natti vänner! ❤

http://video.se.msn.com/?mkt=sv-se&vid=1ef78102-24c6-49d6-b10e-107b52535090&from=sv-se_fblike&src=v5:share:permalink:

