Tanken är att de tre första orden man hittar i bilden nedan ska representera vad man vill ha i livet. Mina blev: love, time och freedom. Känner att dessa tre representerar mina medvetna önskningar ganska bra. Love – kärlek, jag vill både ge och ta emot kärlek – så mycket jag bara kan och orkar! Time – tid, för en trygghetsnarkoman som jag behöver jag tid på mig för acklimatisering och för att känna trygghet. Jag behöver också tid för mig själv, att vara ensam och sortera tankar och känslor. Freedom – frihet. Ibland visualiserar jag mig som en albatross som flyger över skummande vatten i strålande sol – den bilden gör mig lugn och stark. Har ett stort behov av att känna mig fri också men jag gissar att det inte är något ovanligt. Känner jag mig på minsta sätt tvingad till något protesterar varje liten cell i min kropp och gör jag något mot min vilja mår jag dåligt. Ibland måste man och beroende på vad det gäller så protesterar kroppen och själen inte lika mycket men det är viktigt att lyssna till sitt inre och att inte glömma bort sig själv eller sina drömmar. ♥

