är humöret för dagen. Den började bra, med sovmorgon och sedan lunchdejt med Fröken P som hade trevliga nyheter som spädde på humöret ytterligare. Jag och Jockemon satte sedan upp lite affischer för jutsuns räkning och sedan bar det av till svärfars för lite kvalitetstid och solning. Tyvärr dök regnet upp just då men så fort var det gjort och jag kunde sätta mig ute igen. 🙂

Är gräsänka ikväll, J jobbar mastodontpass, så jag passar på att stöka på litegrann. Skönt att få undan ”surdegar” och det är på nåt sätt alltid lättare när J inte är hemma. Jag frågar mig varför men får aldrig några bra svar. 😉 Varvar med att se senaste säsongen av Project Runway och blir så jäkla sugen på att sy. Dessvärre är maskinen fortfarande helt fucked up och jag måste ha experthjälp för att få igång den. *Mamma!!!!* Men det är enda smolket i glädjebägaren, känner mig riktigt glad just nu och spänd av förväntan på vad som komma skall. Exempelvis att få påbörja ex-jobbet med frk P, trots att vi jobbat på samma ställe hela sommaren har jag knappt sett röken av henne och har saknat henne massor. Ska bli kul att få plugga med henne igen och vara lite effektiv. 😉 ❤

 

