Sov som en liten spädgris i natt, förutsättningarna till trots. 😉 Sov nämligen i datarummet på en tältsäng med alldeles för mjuk madrass och alldeles för hög kudde. Den sista var då gossig i alla fall, och så hade jag ju ett alldeles perfekt tjockt duntäcke. Vaknade först 9:40 när syster G knackade på och annonserade att frukosten var på gång. Förvirringen var stor då jag ställt klockan på 9 och jag hann tro att jag vart så trött att jag sovit över den. Dessbättre (?) visade det sig att jag (återigen) ställt vardagslarmet… 😉

Efter en lite väl hastig frukost blev det hockey i Kopparhallen. Systersonen Ante värmde i den annars så kalla hallen och jag tjoade och hejade så fort jag kom åt. 🙂 Kul att se men det var skönt att komma ut i värmen (?) också. 😉

Just nu sitter jag och sörplar te igen, i min nya fina kopp. 🙂

20121103-140044.jpg

