Mådde ju bra igår när jag vaknade och hade en riktigt bra dag på det stora hela, tentan gick bra vilket firades med latte på Waynes med P och sedan lunch på Två Kök med Jockemon. Lagom till middagstid blev det dock sämre igen, la mig och sov i två timmar och vaknade något piggare men så när jag vaknade i morse var taggtråden tillbaka i halsen och jag kände mig subfebril. 😦 Nu, efter lite alvedon känns det bättre igen men tänker ändå ta det superlugnt idag, inte göra mer än nödvändigt och egentligen bara chilla. OCH dricka ingefärste. 😉 Ska ev. med till Luleå för att läsa tekniker för J och Sara när de tränar men det är ju inte så ansträngande, det är de som ska flåsa inte jag men jag ska komma ihåg att ta med min tjocksockor – det kan vara lite golvkallt.

Bilder från gårdagen

Klicka på bilderna så blir de större 🙂

