Inledde med drygt 14 timmars sömn, mycket välbehövligt. Sedan en rask morgonpromenad till Statt för bordsbokning till brynchen, hem, städa lite och väcka J. När han väl var på benen fick vi avnjuta en helt sagolik brunch med gravad lax och supergott bröd som godbitar. Och så saffranskladdkakan… Mums! 🙂
Efteråt hade jag lite ärenden på stan men på grund av Skyltsöndagens lockelse var där också en babilliard andra och jag skyndade mig hem. Därefter fick jag besök av fina Petra med familj och när de farit ringde telefonen, och i den blev jag sittande nästan hela kvällen. 😮 Jag som inte ens tycker om att prata i telefonen…
Nu blir det i varje fall att sova lite, imorgon väntar FoU-dag på skolan och presentation av c-uppsats. 😦 (Ogillar att prata inför folk.)

20121125-222538.jpg

20121125-222551.jpg

20121125-222558.jpg

