Har haft en jättefin jul, ffa julafton som spenderades med syster Vickan med familj, Åsa, Bosse, Mmias man Anders och deras söta barn + Felix och Jazza, inte att förglömma. Så lugn och avslappnad har jag nog aldrig känt mig och trots att jag ångrade liiite att jag tagit på mig att praktisera annandag jul så var det ändå en glad Linda som gick till jobbet. 🙂 Saknade, och saknar förstås, resten av min familj men dem ska jag få träffa i morgon och på måndag. Ser fram emot det! 🙂

Insåg i går, till min stora förskräckelse, att jag inte vårdar mina relationer som jag borde. Ber om ursäkt till alla som blivit sårade av min tanklöshet, jag är uppriktigt ledsen över detta och jag är medveten om att jag har lite att jobba på. ♥

Insåg också att jag inte är så snäll mot mig själv heller, här finns det mycket att jobba på och även om det är tungt så måsta jag börja någonstans. Som första steg – prioritera mig själv. Har nog aldrig på allvar gjort det så det är på tiden…

Ha en  fin helg alla! ♥

