Första gången jag svarade ”Linda, sjuksköterska” i telefonen gick det av bara farten. När jag lagt på kom det liksom i fatt mig – att jag är klar, att jag numera är legitimerad sjuksköterska och inte längre student. Wow, I made it! Det gjorde jag faktiskt… 😀 Lycka…

Gjorde mitt första arbetspass idag och klev liksom in i hetluften på en gång. Eget vårdlag, förvirringen var stor men jag hade stort stöd av mina fina kollegor. Det kändes bra när jag gick hem även om jag inte känner mig helt nöjd med det jag gjort men jag har lärt mig en del och det känns viktigt. Att ta med de bra bitarna och lära sig av det som gick mindre bra. 🙂

Har varit i ett koma-liknande tillstånd sedan jag kom hem och är nu så trött att jag knappt ser att skriva. Gör därför en tidig kväll och önskar er alla en riktigt bra natt med fina drömmar som en dag blir till verklighet. ❤

20130219-210723.jpg
Det var fortfarande ljust när jag gick hem – lycka! 🙂

