På något sätt känns det lätt att beskriva min stil eftersom jag inte riktigt har någon. På gott och ont. Arbetar som sjuksköterska och har således arbetskläder dagarna i ända – bekväma och delvis i min favvofärg – blått. På fritiden – så bekväma kläder som möjligt, jeans i boyfriend-modell, en lagom lös tröja av det varmare slaget (tokfrusen är ett normaltillstånd) och snygga sneakers, gärna i någon kul färg. Klänning, oftast svart i enkel modell, när jag klär upp mig för festligheter och till det är skor med kilklack att föredra då de är mer bekväma än vanlig klack. Som synes är bekvämt den röda tråden. 😉

20131201-105100.jpgBildkvalitén lämnar lite att önska… 😉

För mer info om denna eminenta julkalender (som jag tar som ett incitament för att komma igång med skrivandet) hittar du här: Emily Dahl

