• Balans. Mellan jobb och fritid, mellan att ge och ta, mellan att vara aktiv och att vila. Balans i allt jag gör.
  • Längre hår… Gärna en längre bob, lob som den kallas. Vill testa och jag har kanske den bästa frisören för det projektet. Och så lite beach waves. 🙂
  • Katt. Åtminstone en men gärna två. Devon rex. Som ska heta Aslan och Sokrates.
  • Den finaste klänningen för att gå på det drömmigaste bröllopet denna sommar. Vem som ska gifta sig är det än så länge ett fåtal som vet så jag håller lite på det. Men kan avslöja att jag inte är brud i vart fall. 😉
  • Resor. Till Göteborg för att hälsa på Bella och syster. Till Stockholm för att fira 30-åring. Till Paris? Till London igen? Prag? Milano? Tiden får utvisa.
  • En stuga vid havet. Kanske inte att äga men åtminstone få hyra och stanna en vecka eller två. Har alltid trivts vid vatten och jag längtar efter det lugn det mig. Dricka lite vin i kvällssolen, höra måsar skrika och känna lukten av salt och tång. Ro lite, kanske paddla, SUP? Bara vara…
  • En stark och frisk kropp. Till veckan börjar allvaret på Crossfit Piteå. Är nervös men längtar efter att piskas i form. Att få känna mig stark, smidig och som hälsan själv. 😀
  • Kärlek och lycka. Att jag ska omge mig med människor jag älskar och som älskar mig. Som ger lika mycket som de tar, som peppar och som tar emot pepp, som skrattar med mig och kramar mig när jag gråter. ❤
  • Yoga. I en eller annan form.
  • Kaffe på balkongen. Med fina vänner. 😀
  • En sommar lika varm som föregående. Men utan krånglande mage så jag kan njuta av den.
  • Härliga och minnesvärda upplevelser på Toughest och Tjejmilen. Och träningsvärk deluxe. 😉
  • Att familj och vänner ska slippa sjukdom och elände. Såklart! Och en mer fredlig värd för oss alla att leva i.
